Att blogga är nog inte riktigt min grej. Det glöms lätt bort.
 
Vilken vår det har varit! Flytt och start på universitetet, hundra nya ansikten och namn att lära sig (nej det är inte ens en överdrift. Snarare tvärt om). Jag har lärt mig sjuka mängder saker som inte är i närheten av vad jag borde kunna vid det här laget. jag har bråkat med CSN och halvt isolerat mig från mina vänner. Sen har jag hittat tillbaka till dem igen och arrangerat Wrock-festvial (åh<3). Jag har spenderat timmar på HUB och pratandes med fina korridormänniskor. Jag har åkt buss i Linköping och förvirrat cyklat bort till området där Maxi/Ikea/Willys/alla stora affärer ligger. Jag har dansat bugg och dansat på nattklubbar.
 
Just nu sitter jag med böcker i hela sängen och pluggar in elektrontransportkedjan. Livet som LÄK-student på egen hand i ny stad kanske inte är så glamouröst och det kan vara riktigt äckligt svårt och jobbigt ibland. Men det är roligt också, jag trivs här. Det måste ju ändå vara huvudsaken.

Kommentera

Publiceras ej