Det är inte kul att vakna med halsont när man inte alls har tid att vara sjuk. Jag har inte haft någon feber, men tankeförmågan är inte vad den borde vara. Jag trodde att jag hade klarat mig utan att få konventsjuka, men icke. Den här gången verkar det inte vara något allvarligt som går iallafall. Förkylning med halsont men inte särskilt många som har feber.

Jag har träffat finaste Mini idag och lånat ut både klänning och cykel, det är kul när man kan bytlåna kläder av folk. Jag var även i skolan och köpte MFs fotokatalog, sånt är alltid kul att ha. Speciellt några år senare!

Igår hade vi del 2 av fadderutbildningen och det var roligt. Vi diskuterade hur man ska agera i olika situationer och vad man bör tänka på om problem uppstår i en situation med nollan. Så mycket är självklart men ändå saker man behöver ha funderat över, ett av exemplen var att en nollan sitter i rullstol och aktiviteterna är inte anpassade för det. Vad gör man? Svar: Man löser det!

Imorgon har vi fadder-Kickoff med neontema, det ska bli jätteroligt! Hoppas jag iallafall...

Kommentera

Publiceras ej